Menedżer kanału zapewnia pomiędzy Trevlix i Booking.com:
Przed aktywacją Channel Managera sprawdź aktualną cenę usługi https://www.trevlix.pl/pl/cennik/ (na dole strony) i upewnij się, że się z tym zgadzasz.
Synchronizacji nie można włączać i wyłączać, np. poza sezonem, integralność połączenia zostałaby naruszona i konieczna byłaby ponowna aktywacja Channel Managera.
Po nadaniu dostępu do Booking zweryfikujemy również zgodność ustawień pojemności noclegów w Booking i Trevlix, a następnie poinformujemy Cię o dacie aktywacji Channel Managera.
Przy pierwszej rezerwacji z Booking.com wszystkie przyszłe rezerwacje z Booking.com zostaną zaimportowane do Trevlix.
Dlatego nie musisz mieć rezerwacji z Booking.com w Trevlix przed aktywacją Channel Managera.
(To jest idealna sytuacja. Jeśli masz już rezerwacje z Booking w Trevlix, będziesz musiał je anulować po aktywacji Channel Managera i zamiast tego zaimportować rezerwacje z Booking, które będą już powiązane z automatyczną zmianą statusu z Booking - zwykle rozwiązujemy ten problem natychmiast po aktywacji Menedżera kanałów.)
Wszystkie rezerwacje z innych źródeł niż Booking (np. e-mail, zamówienia telefoniczne) proszę zarejestrować się w Trevlix przed aktywacją Channel Managera, aby po aktywacji z Trevlix do Booking wyeksportować prawidłowe obłożenie, w tym rezerwacje ze wszystkich innych źródeł.
Wyjaśnienie: W Booking niektórzy operatorzy odnotowują rezerwacje z innych źródeł (np. e-mail, zamówienia telefoniczne) w formie „zamykania pokoi” (nie jest to poprawna ani zwyczajowa procedura, pojemność zakwaterowania powinna być zmniejszona w Booking, ale spotkaliśmy się już chociażby z tą błędną procedurą „zamykania pokoju” na Bookingu). Wszystkie te zamknięte daty musimy otworzyć w Booking tuż przed aktywacją Channel Managera (robimy to), a po aktywacji prawidłowe obłożenie jest już eksportowane do Booking Trevlix.