Aby aktywować dla Ciebie połączenie Trevlix z Booking.com, potrzebujemy dostępu do admin.booking.com dla Twojego obiektu noclegowego.
W Extranet Booking.com wybierz z menu:
Konto – Twórz i zarządzaj użytkownikami
, a następnie zweryfikuj dodanie nowego użytkownika za pomocą kodu PIN wysłanego na Twój telefon:
I utwórz dla nas konto e-mail:
channels@trevlix.cz
Będziemy potrzebować uprawnień głównie do jednostek zakwaterowania (typów pokoi), cen, stawek cenowych, rezerwacji i wiadomości (abyśmy mogli w razie potrzeby skontaktować się z obsługą rezerwacji).
Booking.com poinformuje nas o przyznaniu dostępu e-mailem, a my skontaktujemy się z Tobą.
Teraz sprawdzimy ustawienia pojemności zakwaterowania w Booking.com i Trevlix i jeśli żadne korekty nie będą potrzebne, aktywujemy Channel Managera 👍 p>
W takim przypadku jest kilka opcji:
1) Albo nie masz konta Booking z pełną autoryzacją (na przykład pierwotny operator przydzielił Ci tylko częściową autoryzację do Booking). W takim przypadku możesz uzgodnić z osobą, która ma pełne prawa, przeniesienie pełnych praw do Twojego konta Booking lub bezpośrednio utworzyć konto dla nas.
2) Twoje konto rezerwacyjne nie jest jeszcze online. W takim przypadku spróbuj uruchomić zakwaterowanie online i ponownie zaloguj się do Extranetu Booking. Jeśli nie chcesz jeszcze przyjmować rezerwacji, możesz zamknąć kwaterę dla rezerwacji (Rezerwacja w Extranecie: Ceny i dostępność - Otwórz/zamknij pokoje).
3) Możesz przesłać nam swoją nazwę użytkownika i hasło do Booking.com, ustalimy czas przekazania kodu PIN do pierwszego logowania z Twojej zweryfikowanej telefon na nasz e-mail (ma ograniczony czas ważności) i po skonfigurowaniu Channel Managera możesz zmienić swoje hasło do Extranetu Booking.