Zniżka przy dłuższym pobycie

Większość operatorów zakwaterowania preferuje gości, którzy rezerwują dłuższe pobyty.

Pobyty na jedną noc nie są zbyt popularne ze względu na wyższe koszty sprzątania, zmiany pościeli, ręczników, zameldowania i wymeldowania.

 

Niektórzy operatorzy rozwiązują ten problem, ustalając minimalną liczbę noclegów. Możesz ustawić to w Trevlix jako „ograniczenie” w module Ceny.

 

Inni operatorzy rozwiązują ten problem poprzez zniżki cenowe na dłuższe pobyty.

Rozwiązanie tego problemu z dopłatą za krótki pobyt wydaje się logiczne. Niestety żaden z głównych katalogów zakwaterowania nie obsługuje tej funkcji.

Wszystkie główne globalne katalogi zakwaterowania, takie jak Booking.com, rozwiązują ten problem, oferując zniżki na dłuższe pobyty.

Goście nie mają więc negatywnego wrażenia, że ​​są karani za krótki pobyt, ale raczej pozytywne wrażenie, że są nagradzani za dłuższy pobyt.

1. Ustalenie stawki cenowej przy dłuższym pobycie

W administracji Trevlix kliknij przycisk:

 

Ustawienia — Ustaw stawki

 

nastavení sazby 1

sazby 2

 

tutaj możesz zobaczyć przykład ustawienia stawki cenowej z rabatem za pobyt dłuższy niż 3 dni:

sazby 3

 

To wszystko :) Zniżka na dłuższy pobyt ustalona.

2. Ograniczenie rabatu tylko do wybranych pokoi

Jeśli nie chcesz korzystać ze zniżki na wszystkie pokoje, nadal możesz odznaczyć pokoje, dla których nie podajesz zniżki na karcie „dotyczy pokoi”.

3. Jak ustalić wyższą cenę za pobyt jednodniowy

Możesz również ustawić wyższą cenę za pobyt jednodniowy, korzystając ze zniżki na dłuższy pobyt.

Na przykład, jeśli chcesz, aby jednodniowy pobyt był o 10% droższy, procedura jest następująca:

1. W module Ceny możesz ustawić podstawowe ceny standardowe o 10% wyższe.

2. Dodajesz kategorię rabatową na pobyt min. 2 noce z 10% rabatem.