Sprzątanie - ewidencja sprzątania pokoju
Moduł Sprzątanie może służyć do rejestrowania statusu sprzątania pomieszczeń i rejestrowania usterek w pokojach.
Aktywuj moduł w: Ustawienia - Sprzątanie pokoi - Aktywuj

1. Ustawienia – automatyczne zmiany statusu sprzątania
Możesz ustawić automatyczne zmiany statusu sprzątania na „niesprzątany” w dniu wyjazdu gościa i ewentualnie każdego ranka dla zajętych pokoi:

2. Stan sprzątania
Jeśli masz aktywny moduł Sprzątanie, zobaczysz ikonę stanu sprzątania obok pokoju w Kalendarzu rezerwacji.
Szary kolor ikony oznacza uporządkowany pokój, czerwony kolor nieporządek.
Możesz zmienić stan sprzątania, klikając ikonę.

3. Stan wady - usterki w pokoju
Jeśli masz aktywny moduł Sprzątanie, możesz również zarejestrować usterki w pokojach w module.
Kliknij ikonę sprzątania lub defektów obok pokoju, aby wyświetlić moduł Sprzątanie.
W zakładce Wady możesz ustawić stan usterek w pokoju oraz uzupełnić opis zarejestrowanych usterek.

4. Ustawianie uprawnień użytkownika
Możesz ustawić uprawnienia dla poszczególnych użytkowników Trevlix do modułu Sprzątanie (brak uprawnień, pokaż, edytuj).
Ustawienia - Użytkownicy - prawa użytkownika
![]()
