1. Odprawa online - Online Check-in

Funkcja zameldowania online pozwoli gościom wypełnić wszystkie niezbędne informacje z wyprzedzeniem.

 

Ikona zameldowania
  • zaoszczędzi czas Tobie i Twoim gościom podczas zakwaterowania i zwiększy komfort gości
  • Odprawa online jest koniecznością w przypadku zakwaterowania samoobsługowego
  • bezkontaktowe zakwaterowanie pomaga w walce z rozprzestrzenianiem się infekcji
  • nie musisz się martwić spadkiem liczby zrealizowanych rezerwacji - link do odprawy online wysyłany jest dopiero po zakończeniu rezerwacji

Ta funkcja jest bezpłatna i jest włączona domyślnie.

Jeśli z jakiegoś powodu musisz wyłączyć odprawę online, możesz to zrobić pod adresem:

 

Ustawienia – Ustawienia systemowe – Włącz odprawę online

 

„Włącz

2. Formularz odprawy online

Jeśli ta funkcja jest włączona, gość zobaczy również link do odprawy online w wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia (wysyłanej po zakończeniu rezerwacji):

Link online Zameldowanie

 

Po otwarciu linku gościowi zostanie wyświetlony formularz do wypełnienia danych gościa:

Formularz odprawy online

 

Formularz można wyświetlić we wszystkich językach, które obsługujesz.

Dane są chronione unikalnym PIN, który jest częścią linku do odprawy online, więc tylko osoba, do której wysłano link, może je zobaczyć.

W formularzu gość zobaczy również informację dlaczego warto wcześniej wprowadzić dane oraz jakie dane są wymagane przez prawo.

 

Jeśli osoba rejestrująca zakwaterowanie nie zna danych wszystkich gości, może po prostu wpisać tylko te dane, które zna i przesłać link do uzupełnienia innym gościom.

 

Goście mogą uzupełnić dane do odprawy online aż do daty wyjazdu.

 

Aby zwiększyć prawdopodobieństwo wcześniejszego wypełnienia danych jak największej liczby gości, możesz podkreślić wygodę odprawy online na tekst wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia.

 

3. Automatyczne utworzenie karty gościa i przypisanie gościa do rezerwacji

Wprowadzone informacje spowodują automatyczne utworzenie karty gościa w Trevlix i przypisanie gościa do odpowiedniej rezerwacji.

 

(Więc gości w Trevlix zobaczysz na karcie rezerwacji, w zakładce „Goście”.)

 

Rezerwacje gości - arkusze podpisów

 

W zakładce „Goście” znajdziesz również „Link do odprawy online” dla odpowiedniej rezerwacji, jeśli chcesz go ponownie przekazać jednemu z gości.

 

Tutaj możesz również otworzyć przygotowane arkusze podpisów w Excelu i wydrukować je już wypełnione, aby goście mogli się podpisać.