Funkcja zameldowania online pozwoli gościom wypełnić wszystkie niezbędne informacje z wyprzedzeniem.
|
Ta funkcja jest bezpłatna i jest włączona domyślnie.
Jeśli z jakiegoś powodu musisz wyłączyć odprawę online, możesz to zrobić pod adresem:
Ustawienia – Ustawienia systemowe – Włącz odprawę online
Jeśli ta funkcja jest włączona, gość zobaczy również link do odprawy online w wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia (wysyłanej po zakończeniu rezerwacji):
Po otwarciu linku gościowi zostanie wyświetlony formularz do wypełnienia danych gościa:
Formularz można wyświetlić we wszystkich językach, które obsługujesz.
Dane są chronione unikalnym PIN, który jest częścią linku do odprawy online, więc tylko osoba, do której wysłano link, może je zobaczyć.
W formularzu gość zobaczy również informację dlaczego warto wcześniej wprowadzić dane oraz jakie dane są wymagane przez prawo.
Jeśli osoba rejestrująca zakwaterowanie nie zna danych wszystkich gości, może po prostu wpisać tylko te dane, które zna i przesłać link do uzupełnienia innym gościom.
Goście mogą uzupełnić dane do odprawy online aż do daty wyjazdu.
Aby zwiększyć prawdopodobieństwo wcześniejszego wypełnienia danych jak największej liczby gości, możesz podkreślić wygodę odprawy online na tekst wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia.
Wprowadzone informacje spowodują automatyczne utworzenie karty gościa w Trevlix i przypisanie gościa do odpowiedniej rezerwacji.
(Więc gości w Trevlix zobaczysz na karcie rezerwacji, w zakładce „Goście”.)
W zakładce „Goście” znajdziesz również „Link do odprawy online” dla odpowiedniej rezerwacji, jeśli chcesz go ponownie przekazać jednemu z gości.
Tutaj możesz również otworzyć przygotowane arkusze podpisów w Excelu i wydrukować je już wypełnione, aby goście mogli się podpisać.