Booking.com oferuje dwa rodzaje połączeń: menedżer kanałów i iCalendar. W poniższej tabeli przedstawiamy nasze doświadczenia oraz przybliżone czasy realizacji obu typów połączeń dla porównania i wyboru rozwiązania odpowiedniego dla Państwa potrzeb. Zasadniczo obsługa iCalendar nie jest dobrze obsługiwana w katalogu Booking.com, a połączenie z Menedżerem kanałów (Channel manager) jest zawsze znacznie bardziej niezawodnym rozwiązaniem niż iCalendar.
Channel manager | iCalendar | |
limity | brak | maks. 20 typów pokoi, brak wielu pokoi tego samego typu, 1 plan cenowy |
importuj rezerwacje z Booking do systemu rezerwacji |
zwykle w ciągu 1 minuty. | w ciągu 10-15 minut |
dane w zaimportowanych rezerwacjach | data, imię, nazwisko, cena, e-mail, numer telefonu, liczba gości |
data (rezerwacje importowane są z Booking jako anonimowe RODO) |
importuj rezerwacje do Booking |
w ciągu 5 minut |
klikając przycisk „Importuj” odpowiadający odpowiedniemu pomieszczeniu, automatyczny import nie ma oficjalnego, regularnego odstępu czasu i nie można na nim polegać, zwykle zajmuje to kilka godzin, ale może zająć 1 dzień lub dłużej |
aktualizacje cen i dostępności na Booking.com | po aktywowaniu Channel Managera odbywa się to z poziomu Trevlix (z opcjonalną dopłatą/rabatem) | nawet po ustawieniu iCalendar cena i dostępność są ustalane na Booking.com |
Ograniczenia na Booking.com | po aktywowaniu Channel Managera odbywa się to z poziomu Trevlix (np. minimalna liczba dni z wyprzedzeniem, minimalna długość pobytu, daty zamkniętych pokoi) | nawet po ustawieniu iCalendar w Booking.com ustawione są ograniczenia i zamknięte pokoje, iCalendar eksportuje tylko rezerwacje |