Booking.com - porównanie Channel manager vs. iCalendar

Booking.com oferuje dwa rodzaje połączeń: menedżer kanałów i iCalendar. W poniższej tabeli przedstawiamy nasze doświadczenia oraz przybliżone czasy realizacji obu typów połączeń dla porównania i wyboru rozwiązania odpowiedniego dla Państwa potrzeb. Zasadniczo obsługa iCalendar nie jest dobrze obsługiwana w katalogu Booking.com, a połączenie z Menedżerem kanałów (Channel manager) jest zawsze znacznie bardziej niezawodnym rozwiązaniem niż iCalendar.

 

  Channel manager iCalendar
limity brak maks. 20 typów pokoi, brak wielu pokoi tego samego typu, 1 plan cenowy
importuj rezerwacje z Booking
do systemu rezerwacji
zwykle w ciągu 1 minuty. w ciągu 10-15 minut
dane w zaimportowanych rezerwacjach data, imię, nazwisko, cena, e-mail,
numer telefonu, liczba gości
data (rezerwacje importowane są z Booking jako anonimowe RODO)

importuj rezerwacje do Booking
z systemu rezerwacji

w ciągu 5 minut

klikając przycisk „Importuj” odpowiadający odpowiedniemu pomieszczeniu,

automatyczny import nie ma oficjalnego, regularnego odstępu czasu i nie można na nim polegać, zwykle zajmuje to kilka godzin, ale może zająć 1 dzień lub dłużej

aktualizacje cen i dostępności na Booking.com po aktywowaniu Channel Managera odbywa się to z poziomu Trevlix (z opcjonalną dopłatą/rabatem) nawet po ustawieniu iCalendar cena i dostępność są ustalane na Booking.com
Ograniczenia na Booking.com po aktywowaniu Channel Managera odbywa się to z poziomu Trevlix (np. minimalna liczba dni z wyprzedzeniem, minimalna długość pobytu, daty zamkniętych pokoi) nawet po ustawieniu iCalendar w Booking.com ustawione są ograniczenia i zamknięte pokoje, iCalendar eksportuje tylko rezerwacje