Wierzymy w fair play.
Jeśli aktywujesz moduł Payment Gateway w Trevlix do wpłacania zaliczek na zakwaterowanie, możesz określić procentowo depozyt, który gość musi zapłacić z góry, aby jego rezerwacja była wiążąca.
Możesz również dostosować wysokość depozytu dla każdego rodzaju pokoju i każdego terminu 😉
Jeśli masz już swój obiekt noclegowy w katalogu, prawdopodobnie myślisz:
„To fajnie, ale na pewno zapłacę 15 procent lub więcej prowizji za rezerwację, jak zwykle."
NIE, nie zapłacisz. Chcemy zrobić to inaczej
Tylko płacisz
0,97% Standardowa opłata taryfowa od rezerwacji dokonanej z systemu rezerwacji online z zaliczką wpłaconą przez bramkę płatności (lub 1.1 % Taryfa Start dla średnich miesięcznych obrotów do 4000 zł)
1,5% * + 1 zł od kwoty wpłaty do operatora bramki płatności (*przykład dla płatności Stripe gateway, dokładny cennik tutaj)
Przykładowy przykład rezerwacji online z wpłaconym depozytem |
Standard+ Active *** | taryfa Standard | taryfa Start ** |
Cena zakwaterowania |
700 zł |
700 zł |
700 zł |
Wpłać określoną kwotę, np. 35% |
245 zł |
245 zł |
245 zł |
Opłata za bramkę płatności Stripe 1,5% + 1 zł od kwoty depozytu * |
3,67 zł + 1 zł |
3,67 zł + 1 zł |
3,67 zł + 1 zł |
Opłata Trevlix 0,97% - 1,1% zarezerwowanej rezerwacji (taryfa Active od kwoty depozytu) |
2,37 zł |
6,79 zł |
7,7 zł |
Całkowita sprzedaż po odliczeniu opłat |
691,96 zł |
688,54 zł |
687,63 zł |
*) Uwaga: przykładowy przykład jest obliczany dla bramki płatniczej Stripe i stawki obowiązującej w 04/2023, może się różnić w zależności od umowy i operatora bramki płatniczej.
**) Taryfa domyślna to Start. Po przekroczeniu średniego miesięcznego obrotu istnieje możliwość wnioskowania o taryfę Standard poprzez zapytanie do Trevlix.
**) Uwaga: Możliwość wnioskowania o taryfa Active po 5 opłaconych zaliczkach przy aktywnym korzystaniu z płatności online w module Księgowość - Dokumenty (warunek to min. muszą być opłacone za pośrednictwem bramki płatności przez cały okres korzystania z bramki usługi płatności)
Tak, to zależy tylko od Ciebie i Twoich warunków biznesowych. Wszystko, co musisz zrobić, to ustawić 100% depozytu w Trevlix.
Albo możesz poprosić o całą kwotę, na przykład tylko na najbardziej atrakcyjnych warunkach.
W Polsce obecnie oferujemy wsparcie bramki płatności Stripe.
Interesuje Cię inna powszechnie stosowana w Polsce bramka płatnicza? Daj nam znać na info@trevlix.pl
Aby aktywować bramkę płatności Stripe, potrzebujesz swojego konta bramki płatności Stripe. Procedurę konfiguracji znajdziesz tutaj. Pełny cennik znajdziesz tutaj.
Po utworzeniu konta Stripe i wykonaniu instrukcji tworzenia dostęp dla programistów, aktywujemy dla Ciebie bramkę płatności w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeśli nie wiesz jak lub masz jakieś pytania, po prostu napisz do info//trevlix/pl.
Tak, aby aktywować płatności kartami płatniczymi i przyciskami bankowymi, konieczne jest spełnienie wymogów prawnych, np. identyfikacja operatora obiektu noclegowego na stronie strona internetowa lub wskazanie warunków handlowych i anulowania rezerwacji
operatora obiektu noclegowego.
Bramka płatności zazwyczaj prosi Cię o proces KYC (Know Your Customer - Poznaj swojego klienta) podczas tworzenia konta lub przed wypłatą pieniędzy, w którym będziesz musiał udowodnić swoją tożsamość, na przykład za pomocą skanu/zdjęcia dokumentu tożsamości operatora obiektu noclegowego.
W Trevlix wprowadź tutaj Warunki biznesowe i warunki anulowania:
(Ustawienia - Ustawienia tekstów, warunków i regul - Zasady i warunki handlowe / Zasady anulowania)
Bramka płatności Stripe
W ciągu 2-3 dni. Po prostu utwórz konto Stripe, przyznaj nam dostęp programisty, a my uruchomimy i uruchomimy Twoją bramę.
To też nie jest problem. Możesz zwrócić zaliczkę (zwrócić ją płatnikowi) w swoim portalu bramki płatniczej. W takim przypadku oczywiście nie ponosisz opłaty za anulowaną rezerwację.
🤔Nie musisz się martwić. 😅
Rezerwacje po aktywacji kopii zapasowych odbywają się tak samo jak wcześniej. Jedyna różnica polega na tym, że po przesłaniu rezerwacji, gość zobaczy przycisk do wpłacenia zadatku za nocleg. Link do wpłaty zadatku za pośrednictwem bramki płatności zostanie również wysłany do gościa e-mailem w podsumowaniu rezerwacji.
Jak sobie radzisz z rezerwacjami, w których gość nie wpłaca zadatku, zależy od Ciebie 😏 Oczywiście możesz, tak jak poprzednio, pozwolić np. wykorzystanie kuponu lub umożliwienie zaufanym znajomym rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej bez wpłacania depozytu.
I oczywiście nie płacisz nikomu za rezerwacje internetowe bez wpłaconego depozytu za pośrednictwem bramki płatności 🆓
Wystarczy, jeśli:
Lub po prostu wyślij e-mail do info//trevlix/pl z wiadomością „Chcę moduł Bramka płatności" i wystartujmy razem